Ο Διονύσης Αποστολόπουλος επέστρεψε στα μουσικά δρώμενα με το νέο του digital single με τίτλο "Η στιγμή". Διονύση, πες μας δυο λόγια για το τραγούδι.
 
Δ.Α.:  Η αλήθεια  είναι  ότι μετά από το τελευταίο μου , τραγούδι με τίτλο "Αίνιγμα" το όποιο σημείωσε επιτυχία, ήθελα να επιστρέψω με ένα τραγούδι , πολύ ποιο συναισθηματικό , και ποιο άμεσο  που μιλάει κατευθείαν στη καρδιά του ακροατή , έτσι καθίσαμε στο πιάνο με τον Κυριάκο Γαληνό, γράψαμε το στίχο και νομίζω ότι το συγκεκριμένο τραγούδι , έχει λόγο ύπαρξης στα δισκογραφικά δρώμενα , γιατί τα μηνύματα που λαμβάνω από τον κόσμο είναι πολύ θετικά.
 

Έχεις ένα πλουσιότατο και αξιοζήλευτο βιογραφικό. Θέλεις να θυμηθείς μαζί μας το ξεκίνημά σου;

 

Δ.Α.:  Σε ευχαριστώ, για αυτό που λες και το αναγνωρίζεις , εγώ ποτέ δεν είμαι ικανοποιημένος με τον εαυτό μου , θεωρώ ότι θα μπορούσα και αν θέλει ο Θεός θα μπορέσω περισσότερα , έχω τραγουδήσει με σπουδαίους καλλιτέχνες όπως ο Μάριος Φραγκούλης , έχω συνεργαστεί και συνεργάζομαι στο τομέα της διδασκαλίας με τη σπουδαία τραγουδίστρια  Μαντώ , έχω εμφανιστεί σε πολλούς χώρους εντός και εκτός, μέχρι στην ομογένεια στον Καναδά έχω φτάσει και έχω  τέσσερα cd single  "Η νύχτα θα εκραγεί", "Σαν μικρός θεός", "Αίνιγμα" και το πρόσφατο τραγούδι "Η στιγμή"!

 

 Έχεις κάνει μουσικές σπουδές, έχεις βραβεία και διακρίσεις. Πως νιώθεις για όσα έχεις πραγματοποιήσει έως τα τώρα;

 

Δ.Α.: Κάποιες  φορές νιώθω πολύ υπερήφανος, κάποιες φόρες στενοχωριέμαι γιατί κάποια πράγματα δεν έχουν βγει τόσο προς τα έξω όσο πρέπει , και η τηλεόραση και τα ραδιόφωνα προωθούν άλλου είδους καταστάσεις , για να μην τις κατονομάσω , και δε δείχνουν στον κόσμο , ότι υπάρχει και μια άλλη πλευρά του νομίσματος , βλέπουμε συνεχώς τα ίδια πρόσωπα  ξανά και ξανά..... Πάντως, νιώθω υπερήφανος που έχω κερδίσει το βραβείο της ΧΟΝ,  που έχω πάρει ειδική διάκριση και  Α βραβεία από το Υπουργείο Παιδείας , και πολλούς επαίνους γραπτούς και προφορικούς.

 

Είσαι και δάσκαλος. Και φαντάζομαι οτι κάποιοι μαθητές σου ίσως να ονειρεύονται μια λαμπρή καριέρα στο χώρο. Τι τους λες;

 

Δ.Α.: Ναι, διδάσκω φωνητική στο Δημοτικό Ωδείο Αγίας Βαρβάρας , στο ωδείο Αναγέννηση  και στη μουσική σχόλη Η τέχνη των ήχων. Με τα παιδιά πάνω από όλα είμαι φίλος ,  έχω καταπληκτικές φωνές στο team μου και ευελπιστώ και εύχομαι , να βρουν κάποια στιγμή το δρόμο τους, εγώ είμαι και θα είμαι πάντα δίπλα τους γιατί όλα τους είναι καλά παιδιά , και ταλαντούχα. Αυτό που τα συμβουλεύω είναι να μελετάνε σωστά και να μη χάνουν μαθήματα, να έχουν μια ολοκληρωμένη  προσωπικότητα και να δοθούν σε αυτό που κάνουν γιατί έτσι θα πετυχουν.

 

Εμφανίζεσαι κάπου αυτό το διάστημα;

 

Δ.Α.: Ολοκληρώθηκαν κάποιες εμφανίσεις μου και συζητώ για κάποιες ακόμη, έχω μια πολύ καλή συνεργασία με την δισκογραφική μου εταιρία, συζητάμε διαφορα και ελπίζω να πραγματοποιηθούν, θα ενημερωθεί ο κόσμος μέσο των social media και της προσωπικής μου σελίδας.

 

       Διονύση, σ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.

 

Δ.Α.: Εγώ σας ευχαριστώ παρά πολύ και εύχομαι να έχουμε αγάπη και να μη χάνουμε ποτέ  την αισιοδοξία μας.