Εγώ ψηφίζω ΝΑΙ, αμ' πως.

2015-07-05 00:11

Πάει τελείωσε το αποφάσισα, θα ψηφίσω ΝΑΙ.

Θέλω ΕΝΦΙΑ εφ' όρου ζωής, κόψιμο στους μισθούς και να μην υπερβαίνουν τα 300 ευρώ παρακαλώ, δεν κατάλαβα οι Βούλγαροι χαζοί είναι;

Κόψιμο στις συντάξεις, κόψιμο στο ΕΚΑΣ, ένας γενικός αφανισμός των  συνταξιούχων δεν θα με χάλαγε καθόλου,πεταμένα λεφτά είναι οι συντάξεις έτσι κι αλλιώς. Σύνταξη όχι στα 67 αλλά στα 75 να μην προλαβαίνει να παίρνει κανένας να δεις πως επανέρχονται τα ταμεία.

Να καταργηθούν τα νοσοκομεία, να μάθουν οι Έλληνες να γιατρεύονται μόνοι τους με βότανα, πως έκαναν οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας, πιο έξυπνοι ήταν αυτοί;

Πεινάνε λένε παιδάκια, άμα δεν μπορούσαν να τα ταϊσουν να μην τα έκαναν, ορίστε μας.

Θα αυξηθούν οι άστεγοι λένε αυτοί οι αριστεροί που ανάθεμα την ώρα που έγιναν κυβέρνηση, ε και; Τόσες πλατείες με παγκάκια έχουμε, θα βρεθεί και κανένας βλάκας να τους πάει καμιά κουβέρτα και ένα πιάτο φαί, εμένα να μην με ενοχλούν με τη παρουσία τους, γιατί μου χαλάνε την αισθητική.

Υπάρχουν φτωχοί που τρώνε από τα σκουπίδια λένε οι ίδοι, εγώ όταν κάθομαι στο σπιτάκι μου και βλέπω μεγκα, αντέννα, σταρ και σκάι δεν δείχνουν τίποτα, άρα είναι ψέματα των αριστερών, δεν τα χάβω εγώ αυτά.

Υπάρχει μεγάλη ανεργία και ειδκά στους νέους λένε αυτοί οι αριστεροί προπαγανδιστές, να φύγουν κύριοι να πάνε αλλού, τους ταίζουμε και τσάμπα, να πάνε έξω να δουλέψουν, εγώ για τα δικά μου παιδιά έχω φροντίσει, έχω κολλητό ένα υπουργό δικό μας τον Μιζαδόπουλο, έχω και κάβα έναν του ΠΑΣΟΚ τον κρητικό μωρέ τον Αρπαχτάκη, τόσο αγώνα έχω κάνει για την συγκυβέρνηση και τώρα για το ναι, μου έχουν υποχρέωση και τώρα που θα φύγει αυτός ο τρισκατάρατος ο Τσίπρας και θα έρθουν πάλι οι δικοί μας στην εξουσία θα τα βάλουν στη δουλειά. 

Ο σοβαρός πρβληματισμός μου είναι ένας. Χαρτί υγείας θα έχουμε;

Ο Ανωβριλησσιώτης

και κατά κόσμον Λεωνίδας Μάρκογλου