Τρεις πρώην Βριλησσιώτες χειροσφαιριστές στην ΑΕΚ

2016-07-07 18:44

Τρείς πρώην Βριλησσιώτες χειροσφαιριστές μεταγράφηκαν στην ομάδα της ΑΕΚ.

Πρόκειται για τους Γιώργο Πέρρο μέχρι πρότινος αθλητή της ομάδας του Ποσειδώνα Λουτρακίου, ο οποίος γεννήθηκε στις 06/08/1979 με μεγάλη καριέρα στα Βριλήσσια, που φέτος ψηφίστηκε ο κορυφαίος πλέι μέικερ για την Handball Premier 2015-2016, ενώ έχει αναδειχθεί τέσσερις φορές πρώτος σκόρερ στην κατηγορία. Τις σεζόν 2013-2014 (182 γκολ), 2012-2013 (185 γκολ) με τον Ποσειδώνα Λουτρακίου και τις σεζόν 2007-2008 (234 γκολ), 2001-2002 (199 γκολ) με τα Βριλήσσια.

Τον Λάμπη Βαμβακά αθλητή της ίδιας ομάδας, ο οποίος γεννήθηκε στις 16/12/1983 και αγωνίζεται στη θέση του πίβοτ.

Και τον Γιάννη Τσικογιαννόπουλο που φέτος αγωνίστηκε στην ομάδα του Ποσειδώνα Λουτρακίου, ο οποίος γεννήθηκε στις 14/11/1982 έχει ύψος 1.93μ. και αγωνίζεται ως αριστερό ίντερ.

Αναμφίβολα πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο βήμα στην αθλητική τους καριέρα και τους ευχόμαστε υγεία πάνω από όλα και καλές εμφανίσεις.

Αλλά ας δούμε τι δήλωσαν στο αθλητικό πόρταλ της ΑΕΚ https://www.enwsi.gr

Πέρρος : «Να φέρουμε την ΑΕΚ εκεί που της αξίζει

Λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας του με την ΑΕΚ, ο Γιώργος Πέρρος μίλησε αποκλειστικά στο enwsi.gr

Ο καλύτερος πλέι μέικερ του περσινού πρωταθλήματος θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν με τα «κιτρινόμαυρα». Ο ίδιος άνοιξε την καρδιά του στο enwsi.gr τονίζοντας πως έρχεται στην ΑΕΚ με ενθουσιασμό για να προσφέρει και να βοηθήσει την ομάδα να φτάσει ξανά εκεί που της αξίζει:

Είμαι ικανοποιημένος γιατί η διοίκηση της ΑΕΚ έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον. Τις τελευταίες είκοσι μέρες είμαστε σε συζητήσεις και έδειξαν ότι με θέλουν πολύ στην ομάδα. Εγώ από την μεριά μου θα δείξω την εμπιστοσύνη μου στην ΑΕΚ και θα προχωρήσουμε μαζί τη νέα χρονιά.

Όσον αφορά τις ριζικές αλλαγές στο ρόστερ της ομάδας, ο έμπειρος πλέι μέικερ σχολίασε: «Όντως έχει γίνει μια μεγάλη ανανέωση στην ομάδα. Έρχονται νέοι και καλοί παίκτες. Θεωρώ ότι θα φανεί στην πορεία τι μπορεί να κάνει αυτή η ομάδα. Οι αλλαγές γίνονται για καλό. Η ΑΕΚ δείχνει ότι βάζει τις βάσεις για μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα. Δεν μπορώ να πω ακόμα ποιοι είναι οι στόχοι και ότι θα κυνηγήσουμε το πρωτάθλημα ή τα πλέι οφ. Η ΑΕΚ όμως είναι μεγάλη ομάδα και οι στόχοι θα μπουν μόλις ολοκληρωθεί το ρόστερ. Έχουν γίνει όμως πολύ καλές προσθήκες παικτών. Είναι παιδιά τα οποία τα γνωρίζω τα περισσότερα και έχουν αποδείξει τι είναι και τι μπορούν να κάνουν στο χώρο. Όλα αυτά με έκαναν να αποφασίσω να έρθω στην ΑΕΚ. Μακάρι να έρθουν πάλι οι τίτλοι στην ομάδα. Η ΑΕΚ έχει δώσει πολλά στον χώρο του χάντμπολ και πιστεύω πως έχει ακόμα πολλά να δώσει.

Ο 37χρονος παίκτης αναφέρθηκε και στο κίνητρο του να είναι καλύτερος κάθε χρόνο τονίζοντας: «Το κίνητρο μου είναι μεγαλύτερο και ειδικά όταν έρχεσαι σε μια ομάδα όπως είναι η ΑΕΚ. Είσαι ενθουσιασμένος θέλεις να δώσεις πολλά και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για τον κόσμο της ΑΕΚ. Δεν έχω σε καμία περίπτωση χορτάσει από το χάντμπολ και έχω πολλά ακόμα να προσφέρω.

Όσον αφορά την διάκριση του να ψηφιστεί καλύτερος πλέι μέικερ του πρωταθλήματος τόνισε: «Ήταν μια επιβράβευση για μένα και της δουλειάς μου γιατί στην ομάδα υπήρξαν πολλοί καλοί παίκτες. Μου δίνει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη».

Όσον αφορά το αν θα παίξει ρόλο στην λειτουργία της ομάδας το γεγονός πως οι περισσότεροι νέοι παίκτες γνωρίζονται μεταξύ τους σχολίασε: Τα περισσότερα παιδιά τα γνωρίζω. Ήδη έχω μιλήσει με τους περισσότερους και τους ενημέρωσα για την απόφαση μου να έρθω στην ΑΕΚ. Στόχος μας είναι να γίνουμε μια ομάδα, μια παρέα και να δέσουμε και αγωνιστικά αλλά και έξω από το γήπεδο. Θα χρειαστεί λίγος καιρός αλλά υπάρχει η εμπειρία για να πάμε την ΑΕΚ εκεί που πρέπει.

Βαμβακάς στο enwsi.gr: «Θα τα δώσω όλα για την ΑΕΚ»

Η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα και σίγουρα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα κάθε αθλητή. Στο χάντμπολ έχει «χτίσει» τα τελευταία δέκα χρόνια την δική της ιστορία και στόχος μου είναι να γίνω και εγώ μέρος αυτής. Η ομάδα κάνει ένα νέο ξεκίνημα και χαίρομαι που θα συμμετέχω σε αυτό. Είδα ότι υπάρχει προοπτική για να δημιουργηθεί κάτι καλό. Να ξεκινήσουμε βήμα –βήμα για να φέρουμε ξανά την ΑΕΚ στην κορυφή».

Ο Βαμβακάς αγωνίστηκε τη περασμένη σεζόν με τον Ποσειδώνα και παρά τον τραυματισμό που είχε επέστρεψε και πάλι δυνατός και έτοιμος για να βοηθήσει τα μέγιστα την ΑΕΚ στην επίτευξη των στόχων της: «Είμαι πολύ καλά. Έχω ξεπεράσει πλήρως τον τραυματισμό μου και ανυπομονώ για την έναρξη της προετοιμασίας».

Φημίζεται για το πάθος του μέσα στο γήπεδο και αυτό περιμένουν να δει και ο κόσμος της ΑΕΚ: «Η αλήθεια είναι ότι παθιάζομαι μέσα στον αγώνα. Θέλω να τα δίνω όλα και αυτό θα κάνω και για την ΑΕΚ. Ο κόσμος θα είναι το μεγάλο μας όπλο. Το μόνο που θέλω είναι να τα δίνω όλα για να τους βλέπω να πανηγυρίζουν».

 

Τσικογιαννόπουλος : «Έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα»

Ο Γιάννης Τσικογιαννόπουλος έδωσε και τυπικά σήμερα τα χέρια με την ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ και έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στο enwsi.gr.

Ο 34χρονος αριστερός ίντερ θα αποτελέσει ένα ακόμη «όπλο» στα χέρια του προπονητή, Κώστα Τούτση. Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του «Δικεφάλου» σχολίασε αρχικά για την μεταγραφή του: «Σίγουρα είμαι πολύ ικανοποιημένος από την εξέλιξη. Η ΑΕΚ είναι μεγάλο σωματείο και ξέρω καλά σε ποια ομάδα έρχομαι. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο που μπορούμε. Φτιάχνεται μια καινούργια ομάδα και όλοι έχουμε όρεξη, διάθεση και κίνητρο για να οδηγήσουμε το τμήμα όσο πιο ψηλά γίνεται» ενώ αναφερόμενος στην συνεργασία του με πρώην συμπαίκτες του σχολίασε: «Είναι πολύ θετικό ότι θα αγωνιστώ με συμπαίκτες τους οποίους γνωρίζω χρόνια. Αυτό θα μας βοηθήσει να δέσουμε και πιο γρήγορα μέσα στο γήπεδο γιατί εκτός υπάρχει ήδη πολύ καλό κλίμα».